Benda baru

by 07:41 0 comments
Assalamulaikum




Hai everyone! This is my first try. Sejak bergelar student journalism (kewartawanan) ni, eloklah kiranya aku berjinak-jinak dalam dunia blogging. Rasa pelik jugak kalau student journalism takda blog sendiri. So, kalau penulisan aku ni agak bosan dan ntah apa-apa, harap maafkan. Biasalah budak baru belajar kan. Ingin aku tegaskan di sini, segala pengisian adalah dalam bentuk santai. Bukannya apa, nanti ada pulak makhluk penghukum yang datang serang aku disebabkan kesalahan bahasa ‘santai’ yang aku gunakan ni. Maklumlah pelajar kewartawanan ni kalau silap ejaan pun kira dosa besar apatah lagi kalau salah tatabahasa. Bagi aku penggunaan bahasa macam ni lebih dekat di hati pembaca. Pendapat akulah kan, kalau korang rasa tak, suka hati koranglah. Semoga segala perkongsian di sini dapat membantu semua pembaca-pembaca yang bakal berkunjung ke blog ni. Hihi
Adios.



Thank you for reading this entry :)

amni ahmad

Developer

Amni Ahmad. 21. Kedahan. Journalism school. Never give up.

0 comments:

Post a Comment